Search

Ebru Gündeş araftayım şarkısı şarkı sözü ve video klibi izle dinle

Ebru Gündeş araftayım şarkı sözü

Bugün yaşıyorsam yarın beni vuracak
Aşk kokan yatağımın yalnız tarafı
Biliyorum susacak bir yerde haklılığım.
Ben de hata yaptımlara bırakıp lafı,

Ben, sen yokken her yerde ya da hiçbir yerdeyim
Merak edersen eğer neredeyim kiminleyim
Şimdilik araftayım, firardayım, hastayım
Hatta kim bilir kaç bahar sonra iyileşir yürek

Bir haftayım on günüm son Günüm hatta
Belki ölmek için bile yardımın gerek.
Şimdilik araftayım, firardayım, hastayım

Hatta kim bilir kaç bahar sonra iyileşir yürek
Bir haftayım on günüm son günüm hatta
Belki ölmek için bile yardımın gerek.

Albüm bilgileri

Üretici: EMRE Kategori: Türkçe Pop&Rock Yayın Tarihi: 2014-10-16

Ebru Gündeş - Oku Canıma Şarkısı
Ebru Gündeş - Her Durumda Şarkısı
Ebru Gündeş - Araftayım Şarkısı
Ebru Gündeş - Müstehak Şarkısı
Ebru Gündeş - Nerdeydin Şarkısı
Ebru Gündeş - Aynı Aşklar Şarkısı
Ebru Gündeş - Bir Devir Bitti Şarkısı
Ebru Gündeş - Aramızda Şarkısı
Ebru Gündeş - Aşkın Huzurunda
Ebru Gündeş - Soğuk Odalar
Ebru Gündeş - Mecbursun Şarkısı
Ebru Gündeş - Üflediler Söndüm Şarkısı
Ebru Gündeş - Sor Bakalım Şarkısı
Ebru Gundes araftayim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...