Search

Demet Akalın sabıka video klibi ve şarkı sözü sözleri izle dinle

Demet Akalın sabıka video klibi izle dinle


Demet Akalın sabıka şarkı sözü sözleri


Kalbime kurdum mahkeme, 
Yargıladım seni her gece, 
Hafifletici bir bahane bulamadım 

Bu sefer kendini yakalattın, 
Konuşacak, korunacak bir aşk bırakmadın 

Kalbime kurdum mahkeme, 
Yargıladım seni her gece, 
Hafifletici bir bahane, bulamadım 

Yukarda Allah var diye kendimi yokladım, 
Hakkın varmi diye bir baktım, 
Aklımı baya bir zorladım, yapamadım 
Aşk gözünü açtı! 

Ne bir dakika alırım, yok, yok, yok, 
Ne bir dakika veririm, yok, yok, yok, 
Hayatın kıymetini, senden iyi bilirim 

Sen aşık olanı üzdüysen eğer, 
Aşkın sihrini bozduysan eğer, 
Cezalısın, artık sabıkalısın! (2x)
Demet Akalin sabika


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...