Search

Demet Akalın nasip değilmiş video klip ve şarkı sözü sözleri izle dinle

Demet Akalın nasip değilmiş video klibi izle dinle


Demet Akalın nasip değilmiş şarkı sözü sözleri izle dinle



Yangın her aşkın yolu sevdim gördüm 
Gözlerin karanlık kuyu düştüm öldüm 
Ahh gönlün şimdi başka yare mesken 
Ahh el çekmiyor kara sevdan benden

Sen hangi elde sevda olup açtın 
Ben karlı dağlar misali yalnızım 

Yok bir sitemim hayatta her şey kısmet 
Soldu gençliğim ömrümü aşkla ziyan ettim 
Ağla gönlüm nasip değilmiş vuslat 
Rahat uyu yar sana hakkımı helal ettim 

Söz: Günay Çoban 
Müzik: Niran Ünsal
Demet Akalin nasip degilmis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...