Search

Hadise visal video klibi ve şarkı sözü

Hadise visal video klibi


Hadise visal şarkı sözü

Yolları dikenlidir ayrılıkların 
Gitmeler buna değer mi 

Aklını sarsın visal çığlık çığlığa 
Duygular öyle sabi ki 

Dağlar bana ben sana 
Sen kendine, gölgene hayran 
Unutma her nefis 
Tadacaktır aşkı sonunda 

Biliyorum biliyorsun 
Biliyorlar her şey fani 
Gidiyoruz sonsuza
İz bırakmak lazım adımlarla (da)

Çöz bütün düğümlerimi aç teker teker 
Arzular urgan misali 

Kır bütün mühürlerimi parça parça saç 
Tutkunun yoktur emsali 

Dağlar bana ben sana 
Sen kendine, gölgene hayran 
Unutma her nefis 
Tadacaktır aşkı sonunda 

Biliyorum biliyorsun 
Biliyorlar her şey fani 
Gidiyoruz sonsuza 
İz bırakmak lazım aşklarla (da) 

Söz: İsra Gülümser 
Beste & Düzenleme: Tolga Görsev

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...