Search

Hadise macera video klibi ve şarkı sözü

Hadise macera video klibi


Hadise macera şarkı sözü


Bekliyorum boş odamda
Gözlerimi kapattım
Bir macera sığmaz bir güne
Yem olmaz aşk bir tek geceye

Bir günlük biri değilsin
Hatırla öyle demiştin
Çevirirsen numaramı
Ya benimsin ya benimsin

Ara beni yazıyor işte numara
Tut aklında yapma artık makara
Bende dert yok ki her gün macera
Uyursak uyanırsın farkıma galiba
Bir dövmeci buldum
Açtım göğsümü hemen
Niye çekineyim ki YO!

Yapsın bir kalp isminden
Aşkım sanki silecek miyim YO!

Ara beni yazıyor işte numara
Tut aklında yapma artık makara
Ben de dert yok ki her gün macera
Uyursak uyanırsın farkıma galiba


Credits:
Söz: Alper Narman
Müzik: Erdem Kınay
Düzenleme: Erdem Kınay
Tüm Vokaller: Hadise
(Tüm Vokaller Erdem Kınay tarafından kaydedilmiştir)
Mix: Ozan Aktaş & Street Fabulous™ @ TREZ RECORDZ Studios & Antwerp & Belgium
Mastering: Alan Ward & ELECTRIC CITY & Belgium

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...