Search

Ebru Gündeş hiçbir zaman video klibi ve şarkı sözü


Ebru Gündeş hiçbir zaman şarkı sözü

Bir gün tesadüfen beni hatırlarsan
Eski günler aklına gelirde ağlarsan
Gururunu değil yüreğini dinle
Sakın korkma aramaktan

Bilmiyorsun ben nasıl yalnızım burda
Kapattım gözlerimi güzelim dünyaya
Sanki sen hala bu evdeymişsin gibi
Yaşamaktan vazgeçmedim

Hiçbir zaman unutmayı denemedim
Hiçbir zaman başkasını sevemedim
Anıları bırakıpta başka bir şehre gidemedim
Hiçbir zaman başka yerde mutluluğu armadım

Hiçbir zaman sensizliğe alışmadım
Hayaline ihanet etmedim, edemedim
Hiçbir zaman
Bir şarkı duyarda beni hatırlarsan

Eski mektuplarımı açarda okursan
Eğer sesimi duymak istersen o an
Sakın korkma aramaktan
Bilmiyorsun nasıl dağıldı hayatım

Yasakladım gönlüme hayaller kurmayı
Mutlu olmayı kendime yasakladım
Acılardan vazgeçmedim
Hiçbir zaman unutmayı denemedim

Hiçbir zaman başkasını sevemedim
Anıları bırakıp da başka bir şehre gidemedim
Hiçbir zaman başka yerde mutluluğu aramadım
Hiçbir zaman sensizliğe alışmadım
Hayaline ihanet etmedim, edemedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...