Search

Bengü yaralı video klibi ve şarkı sözü

Bengü yaralı video klibi


Bengü yaralı şarkı sözü

Sormuyor hatırımı, çalmıyor hiç kapımı
Hanidir bekliyorum bi haber yok 
Kalbimde gizli yara, kalmadı aklım 
Güç bela kendimi dışarı attım 

Bendeki bu durumu, yakmışım gururunu 
Buldum da sorununu, yakışmadı çözümü
Kendimden vazgeçerim, her rüzgârdan geçerim 
Bir tek onun meltemi, bulmuştu şu özümü 

Öyle bi baktı yüzüme giderken yaralı, yaralı 
Ben ömrümde bu kadar yıkılmamıştım 
O an aşk öyle bir tutuşturuyor adamı 
Ben dünyaya bu kadar sıkışmamıştım 

Öyle bi baktı yüzüme giderken yaralı, yaralı 
Ben ömrümde bu kadar yıkılmamıştım 
O an aşk öyle bir tutuşturuyor adamı 
Ben dünyaya bu kadar sıkışmamıştım 
Ben kimseye böyle yakışmamıştım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...