Search

Bengü korkma kalbim video klibi ve şarkı sözü

Bengü korkma kalbim şarkı sözü

adım adım yaklaştım zafere 
bulunmayan bir aşk arıyorum 
senin olmasını becerir gibiyim ama en soğuk yaz günündeyim 
kime danışsam aynı şeylere 
hep aynı aşkı derde bağlamış 
bu sefer yanacak yürek olmayacak

çünkü kalbim aynı dertle ağlamış 
sözüm kıymetim bilene 
perişanım diyene,ayrıldıysak kimene kimin kararı nasıl koyduki bu sana içinde saklasana anlattıkça duyana bana zararı yüreksizin birine gönül veren tenime bakıpta sözlerine uyan kafamı değiştirip adımı kapatmışım kapımı gel artık ayrılığın kesin zamanı 
Şeytanmısın melekmisin sanki benden yürekli misin 
korkma kalbim geçer acısı ilk defamı aşık oldun sen aaaa varmı aşkın benle kavgası sanki ilk kez ağlıyorsun sen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...