Search

Demet Akalın Rota Video Klibi ve Şarkı Sözü | izle dinle



Demet Akalın Rota Şarkı Sözü

Demet Akalin rota
Demet Akalın Rota Şarkı Sözü

Seninle bir o yana bir bu yana
Tutmadı hiç kalpte ROTA
Kalma sakın git yoluna
Anladım aşk senle hata
Hiç çekilmiyor bu haller, hiç çekilmiyor
Hep yalan dolansa eller aşk tutulmuyor
Yalanın tadına,
Varanın yarına adı kalmazmış bilemedin sen
Sonunu yazana,
Oyunu bozana dönüş olmazmış
Seninle bir o yana bir bu yana
Tutmadı hiç kalpte ROTA
Kalma sakın git yoluna
Anladım aşk senle hata
Bir o yana bir bu yana
Tutmadı hiç kalpte ROTA
Uygun adım marş diyor bak
Bu şarkı da en son nota
Yok bulunmuyor,
Seven çok zor bulunmuyor
Hep zarar ziyan
Hayalde aşk kurulmuyor
Yalanın tadına,
Varanın yarına adı kalmazmış bilemedin sen
Sonunu yazana,
Oyunu bozana dönüş olmazmış
Seninle bir o yana bir bu yana
Tutmadı hiç kalpte ROTA
Kalma sakın git yoluna
Anladım aşk senle hata
Bir o yana bir bu yana
Tutmadı hiç kalpte ROTA
Uygun adım marş diyo bak
Bu şarkı da en son nota

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...