Search

Günleri Geride Bırak Şanışer Şarkı Sözü ve Video

Şanışer Günleri Geride Bırak Video


Günleri Geride Bırak Şanışer Şarkı Sözü


Mevsimleri yere attım yürüdüm
Mevsimleri yere attım
Sen de günleri geride bırak
Gül, ölümleri geride bırak
Bana bak

Göç ediyo’ kanaryalar
Güz olur havam kapar
Yaram kanar
Gülüyorum avantadan
Alışıyorum ağ’zımdaki kahrolası yavan tada
İçime dönüyorum
İçime, yabanlara
Kızıyo’rum dilinizden eksilmeyen yalanlara
Kötülükle iş görmeyi akıllılık sananlara
Haksızlığın farkında olup da sessiz kalanlara
En fazla kendime kızıyorum ama talan talaş
Yoruldum artık istemiyorum savaş mavaş
Aynalara bakamıyorum
Yaş aldıkça babama benzediğimi fark ediyorum yavaş yavaş
Her şey yolunda ama hala yaram kanar
İnanmadım kapında döndük ah be yalan bahar
Şöhreti sevemedim, kusura bakmayın;
Ormanlar yanıyo’ken güzel kokmuyo’ bana lavantalar
Um’rumda hala memleket, gazeteler yalan yazar
Düşünmek falan yasak
Özgürlük hayal masal
Bu yüzden hala karanlığım
Kandıramıyo’ beni pahalı kıyafetler
Pahalı muhabbetler, pahalı palavralar!

Mevsimleri yere attım yürüdüm
Mevsimleri yere attım
Sen de günleri geride bırak
Gül, ölümleri geride bırak
Bana bak
Yere battım yürüdüm
Mevsimleri yere attım
Sen de günleri geride bırak
Gül, ölümleri geride bırak
Bana bak

Şimdi karda martılar
Karanlık şehirler
Tanıdık ak karaltılar
Barışmayı denedim dünyayla
Barışı boğdular ya
Geriye tek seçenek kavga kaldı bak
Sade kavga kaldı bak
Böyle yazma diyo’lar
Saltanat kızar
Ama yazmamak sıla
Susup tepki çekmemek bi’ türlü yatmaz ak’lıma
Fikrim özgürdür hiç kimsenin yatmaz altına!
Konuşmak zorundayız, darda kalma pahasına
Reva mı üç vakitlik zamanımızı satmak altına
Her gün patron zengin etmek için kalkmak 6’da
Sürekli borçlu olmak bi’ banka kartına
Korkma! Çak bi’ kibrit
Yürü, bakma ardına
Bırak dönsün radyolarda salak saçma şarkılar
Bi’ gün gelir günümüz
Umut et
Düşün anlamlı bi’ ölüme, anlamsız kaç yaşam sığar?

Mevsimleri yere attım yürüdüm
Mevsimleri yere attım
Sen de günleri geride bırak
Gül, ölümleri geride bırak
Bana bak
Yere battım yürüdüm
Mevsimleri yere attım
Sen de günleri geride bırak
Gül, ölümleri geride bırak
Bana bak

Yere battım yürüdüm
Mevsimleri yere attım
Sen de günleri geride bırak
Gül, ölümleri geride bırak
Bana bak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...