Search

ela reynmen video ve sözleri

Ela Reynmen video ve sözler


Ela Reynmen sözleri


Yalan söyleme gözlerime bak bu kez (yalan)
Yalan söyleme gözlerime bak bu kez (yalan)
Yalan söyleme gözlerime bak bu kez
Gözlerime bak bu kez, gözlerime bak
Nasıl oldu gözlerine kandım (yalan)
Nasıl oldu gözlerine kandım (yalan)
Döner başım yine gözlerin ela
Çünkü gözlerin ela, çünkü gözlerin ela
Yardım et yardım et yardım et yardım et yardım et
Bilirsin bu çocuk dalgın hep dalgın hep dalgın hep dalgın hep dalgın hep
Yardım et yardım et yardım et yardım et yardım et
Bilirsin bu çocuk dalgın hep dalgın hep dalgın hep dalgın
İnan senden geçemiyorum (aah)
Yine sarhoş oldum geceliyorum (aah)
Aklımda sorular çözemiyorum (aah)
Gündüz mü gece mi bu göremiyorum?
Tek sende suç, deme sakın bana etmem kabul
Geç sen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...