Search

Zara ve Funda Arar Yüksek tepelere ev kurmasınlar video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Zara ve Funda Arar - Yüksek tepelere ev kurmasınlar video klibi izle dinle


Türküler: Yüksek tepelere ev kurmasınlar türkü sözü sözleri



Yüksek Yüksek Tepelere Ev Kurmasınlar,
Aşrı Aşrı Memlekete Kız Vermesinler
Annesinin Bir Tanesini Hor Görmesinler,
grafiksaati .com .net .org Gençlik haberleri Kültür sanat magazin haber dergisi
Uçan Da Kuşlara Malûm Olsun, Ben Annemi Özledim.
Hem Annemi Hem Babamı, Ben Köyümü Özledim.
zara şarkıları türküleri izle dinle
Babamın Bir Atı Olsa Binse De Gelse,
Annemin Yelkeni Olsa Açsa Da Gelse,
Kardeşlerim Yolları Bilse De Gelse.

Uçan Da Kuşlara Malûm Olsun, Ben Annemi Özledim.
Hem Annemi Hem Babamı, Ben Köyümü Özledim
Zara ve Funda Arar yuksek yuksek tepelere ev kurmasinlar
Zara ve Funda Arar Yüksek tepelere ev kurmasınlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...