Search

Zara şarkıları: Yeşil ördek gibi daldım göllere video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Zara şarkıları: Yeşil ördek gibi video klibi izle dinle


Zara yeşil ördek gibi daldım göllere şarkı sözü sözleri



Yeşil ördek gibi daldım göllere
Sen düşürdün beni dilden dillere
grafiksaati .com .net .org Gençlik haberleri Kültür sanat magazin haber dergisi
Başım alıp gidem gurbet ellere
Ne sen beni unut ne de ben seni
zara şarkıları türküleri izle dinle
Sevdiğim cemalim güneşim mağım
Seni seven aşık çeker ervahın

Getir el basayım kelamullah'ın
Ne sen beni unut ne de ben seni

Gel seninle bir ah duman kuralım
Bağlanalım bir karara varalım

Verdiğimiz sözde hemen duralım
Ne sen beni unut ne de ben seni
Zara sarkilari yesil ordek gibi
Zara şarkıları: Yeşil ördek gibi daldım göllere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...