Search

Zara bülbülüm altın kafeste videosu ve şarkı sözü izle dinle

Zara bülbülüm altın kafeste video klibi izle dinle


Zara bülbülüm altın kafeste şarkısı şarkı sözü sözleri


 Bülbülüm altın kafeste
 Öter aheste aheste
 Ötme bülbül yarim hasta
 Ah neyleyim şu gönlüme
 Hasret kaldım sevdiğime
 GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 Ben sana dayanamam yarim
 Ben sana aldanamam
 Ben sana güvenemem
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 Bülbülleri har ağlatır
 Aşıkları yar ağlatır
 Ben feleğe neylemişem
 Beni her seher ağlatır
 Beni her sabah ağlatır
 video klipler şarkılar şarkı sözleri izle dinle
 Ben sana dayanamam yarim
 Ben sana aldanamam
 Ben sana güvenemem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...