Search

Zara bir teselli ver video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Zara bir teselli ver video klibi ve şarkı sözü izle dinle


Zara bir teselli ver şarkı sözü sözleri Orhan Gencebay


 Bir teselli ver bir teselli ver
 Yarattığın mecnuna bir teselli ver
 GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 Sevenin halinden sevenler anlar
 Gel gör şu halimi bir teselli ver
 Aramızda başka biri var ise
 Tertemiz aşkımı bana geri ver
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 Ben zaten her acının tiryakisi olmuşum
 Ömür boyu bitmeyen derdimle yorulmuşum
 Gülemem sevgilim ben sensiz ah ah ah
 Yaşayamam yaşayamam
 video klipler şarkılar şarkı sözleri izle dinle
 Bana ne gerek bana ne gerek
 Senin aşkından başka bana ne gerek
 zara video klipleri şarkı sözleri
 Aşkın zehir olsa yine içerim
 Yolun ecel olsa korkmam geçerim
 Yeter ki sevdim de ben bu aşk ile
 Dünyanın kahrına gülüp geçerim
 Zara türküleri zaranın şarkıları şarkı sözleri biyografi kimdir video izle dinle
 Ben zaten her acının tiryakisi olmuşum
 Ömür boyu bitmeyen derdimle yorulmuşum
 Gülemem sevgilim ben sensiz ah
 Yaşayamam yaşayamam

 Orhan Gencebay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...