Search

Zara ayrılık ateşten bir ok - Zahidem video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Zara ayrılık ateşten bir ok -  Zahidem video klibi izle dinle


Ayrılık ateşten bir ok -  Zahidem şarkı türkü sözü sözleri



Zahidem Neşet Ertaş

Zahidem Kurbanım Oy Nolacak Halım
Yine Bir Laf Duydum Büküldü Belim
Gelenden Geçenden Oy Haber Sorarım
Zahidem Bu Hafta Oluyor Gelin
GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
Zahidem Kurbanım Oy Sallama Beşik
Beni Genç Yaşımda Sen Ettin Aşık
Kadir Mevlam Senden Oy Bir Yar İsterim
Ağ Buğday Benizli Zülfü Dolaşık

Eser: Neşet Ertaş

Zara ayrılık ateşten bir ok sözleri


Ayrılık ateşten bir ok
Nazlı yardan hiç haber yok
zara şarkıları türküleri izle dinle
Benim derdim herkesten çok
Ben nasıl yanmıyam dağlar
zara şarkıları türküleri izle dinle
Sevda derler bir masalmış
Yar ellerle zevke dalmış
zara şarkıları
Unut diye haber salmış
Ben nasıl yanmıyam dağlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...