Search

Türkücü Zara şarkıları türküleri: Adıyaman video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Türkücü Zara Adıyaman video klibi  izle dinle


Adıyaman  şarkı türkü sözü türküler sözleri


Heveslik eyledim yavru yitirdim yitirdim
O da hayal ile düşümüş meğer
Yavrumu gözümden ayırmam derdim
Kurduğum hayaller boşumus meğer
 GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 Bunu böyle yazan elbette haktir
 Kerem et dünyanın buhranı çoktur
 Yokladım yavrumu yarası yoktur
 Yürekte yarası beş imiş meğer
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 Adıyaman yolu yaman
 vay vay yavrucağım
 aman aman yavrucağım
 don gel dayanamam
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 sesimi duy ver elini
 kalk gidek dağlara
 tutun kokan ovalara
 don gel dayanamam
 zara şarkıları
 Adıyaman yolu duman
 vay vay yavrucağım
 tay tay yavrucağım
 don gel dayanamam
 video klipler türkçe pop müzik türkü dinle klip izle şarkılar sözleri
 gözlerin nereye bakar
 gör gör yavrucağım
 sana neler alacağım
 don gel dayanamam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...