Search

Şarkıcı Zara şarkıları türküleri: ahu gözlerini sevdiğim dilber video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Şarkıcı Zara şarkıları türküleri: ahu gözlerini sevdiğim dilber video klibi izle dinle

Ahu gözlerini sevdiğim dilber şarkı türkü sözü türküler sözleri


Ahu gözlerini sevdiğim dilber
 Sana bir sözüm var diyemiyorum
 GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 Sırrımı ellere veremiyorum
 Derdimi ellere diyemiyorum
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 Helal olsun al yanaktan aldığım
 El uzatıp gonca gülün derdiğim
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 İnce belini tatlı dilini sevdiğim
 Kırılsın kolların duramıyorum
 zara şarkıları
 Al yanaktan aldıracağım azıktır
 Tarama zülfünü gönlüm bozuktur
 video klipler türkçe pop müzik türkü dinle klip izle şarkılar sözleri
 Öksüzüm garibim bana yazıktır
 Destursuz yanına varamıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...