Search

İrem Derici düşler ülkesinin gelgit akıllısı video klibi ve şarkı sözü izle dinle

İrem Derici düşler ülkesinin gelgit akıllısı video klibi izle dinle


irem derici düşler ülkesinin gelgit akıllısı şarkı sözü sözleri



Gittin mi sahiden gittin mi 
Bir devir daha bitti mi böyle 
Sen hep biraz benim kalmıştın 
E hep kalamazdın ya öyle

Mühim haber tez duyulur malum 
Rüyasını da gördüm önce 
Açıkcası biraz buruldum 
Ama sevindim de duyunca

Üzülme üzülürüm kıyamam sana 
Bilirsin kötü söz diyemem sana 
Ben düşler ülkesinin gelgit akıllısıyım
Ayrılık hakikaten sonradan koydu bana

Ne emeğini inkar etmem 
Ne hakkını ödemem mümkün 
Hakkettiğin içine sinsin
Oof sen altın kalpli bir adamsın 

Üzülme üzülürüm kıyamam sana 
Bilirsin kötü söz diyemem sana 
Ben düşler ülkesinin gelgit akıllısıyım
Ayrılık hakikaten sonradan koydu bana

Benim hemen geceye akmam lazım 
Bu gece beyoğlunu yıkmam lazım 
Anı için ruhuna orta yerinde 
Pasajın çiçek gibi ah be cancağızım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...