Search

Gülben Ergen sade ve sadece elveda video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Gülben Ergen sade ve sadece elveda video klipleri izle dinle


Gülben Ergen sade ve sadece elveda şarkı sözü şarkıları sözleri


Gidiyorum hayatından
Gözün aydın gidiyorum
Belki de bu bir hata

Şimdilik bilmiyorum
Sende biraz yalnız kal
Ölç, tart, iyi düşün

Sakın beni merak etme
Bakarım ben başımın çaresine

Ara sıra uğrarım
Evi derler toplarım
Gölge misali sonra süzülürüm

Kayıplara karışırım
Elveda aşkım elveda sana
Ben zaten sade ve sadece
Geçiyordum hayatından
(buralardan)

Söz: Sehrazat
Müzik: Sehrazat Emre Irmak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...