Search

Demet Akalın afedersin video klibi ve şarkı sözü sözleri izle dinle

Demet Akalın afedersin video klipleri izle dinle


Demet Akalın afedersin şarkı sözü sözleri



Aramızda herşey bitti 
Ayrılalım diyen sen değil miydin. 
Ben ağlarken utanmadan, 
Arkanı dönüp giden sen değil miydin. x2 

Hayırdır ne oldu pişman mısın 
Bir gece ansızın kapımdasın 
Gerçekler acıdır anlaman lazım 
Benim için artık sen bir yabancısın 

Yüzünü bile görmek istemiyorum 
Yoluma çıkmasan iyi edersin 
Sözlerim sana ağır mı geldi 
Kalbini mi kırdım? 
(afedersin) x3

Aramızda herşey bitti 
Ayrılalım diyen sen değil miydin. 
Ben ağlarken utanmadan, 
Arkanı dönüp giden sen değil miydin. x2 

Hayırdır ne oldu pişman mısın 
Bir gece ansızın kapımdasın 
Gerçekler acıdır anlaman lazım 
Benim için artık sen bir yabancısın 

Yüzünü bile görmek istemiyorum 
Yoluma çıkmasan iyi edersin 
Sözlerim sana ağır mı geldi 
Kalbini mi kırdım? 
(afedersin) x3
Demet Akalin afedersin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...