Search

Bengü sahici video klibi ve şarkı sözü

Bengü sahici video klibi


Bengü sahici video klibi ve şarkı sözü


Doğdu içime Ayrılacağın 

Selamını Aldım Yalnızlığın 
Bak da Gözüme Söyle Yüzüme 
Yakıştı Mı Bu Haksızlığın

Kırsam Döksem Ne işe Yarıyor 
Almış Bak Başını Yine Gidiyor 
Ben Aşkı Kurtarayım Derken 
Kalbim Elden Gidiyor

Yıkılır Her Gece Üzerime Dünya 
Ben Sandım Sahici Meğerse Bir Rüya 
Gönlünü Gönlüme, Ömrüne Ömrüme 
Yazmıştım Sildiler Zorla 

Yıkılır Her Gece Üzerime Dünya 
Ben Sandım Sahici Meğerse Bir Rüya 
Gönlünü Gönlüme, Ömrünü Ömrüme 
bengu sahici
Bengü sahici

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...