Search

Bengü haberin olsun video klibi ve şarkı sözü

Bengü haberin olsun video klibi


Bengü haberin olsun şarkı sözü

Yakışmadı bize bu ayrılık, sen ne dersen de 
Yemin ederim söyleyemedim daha kimse bilmiyor 
Ben istedim ki sadece ikimize dönsün bu dünya 
Yemin ederim sensiz gözüme uyku girmiyor 

Atalım içimize susalım gitsin
Bütün öfkemizi yakalım bitsin 
Ortada bir durum yok onarılmaz 
Yeter ki gurur bizi terk etsin 

Biz ayrı yara bere içinde kalırız haberin olsun 
Yeter ki bir arada olalım isterse dünya dursun 
Bu aşk böyle yarım kalamaz, bana güven hiçbir şey olmaz 
Yerin sonsuza kadar benim yanım olsun 

Söz: Zeki Güner 
Müzik: Zeki Güner

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...