Search

Kumsalda Sertab Erener ve Tuluğ Tırpan piyano video ve şarkı sözü

Kumsalda Sertab Erener ve Tuluğ Tırpan piyano video 


Kumsalda Sertab Erener şarkı sözü


Uzanmışım kumsalda
Güneş damlar içime
Kurumuş dudaklarımda
Unutulmuş bir beste
Yaşıyorum aheste
kapılmışım rüzgara
Savrulup gidiyorum
şimdi çok uzaklarımda
Nafile telaşlarım
Hayattan çalıyorum
Ni la bombe atomique
Un amour platonique
Umudum yarınlarda; tatildeyim
Bir elimde ayna var
şair beni kıskanır
Yanmışım sereserpe; sahildeyim
Ooo...
Uzanmışım kumsalda
Güneş damlar içime
Kurumuş dudaklarımda
Unutulmuş bir beste
Yaşıyorum aheste
kapılmışım rüzgara
Savrulup gidiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...