Search

Gülşen bangır bangır video klibi sözleri ve şarkı sözü izle dinle

Gülşen bangır bangır sözleri şarkı sözü


Yanım çok kalabalık sesin gelmiyor bağır 
Müzik son ses bangır bangır 
Ağzı bozuk şarkılar tuttum sana 
Biraz ağır 
Haydi haydi saldır saldır 
Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın 
Garanti bildin beni, havalandın 
Yürek yemiş sanki mübarek 
Neyine güvendin evladım? 
Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın 
Garanti bildin beni havalandın 
Adın bensiz buralarda etkisiz eleman 
Sıfır aldın 

Yavrum kaldır kollarını 
Teslim ol etrafın sarılı 
Sabret af çıksın sana ben 
Öptüreceğim bu evin yollarını 

Yavrum kaldır kollarını 
Teslim ol etrafın sarılı 
Bunlar iyi günler sana ben 
Göstereceğim kıvrak oyunlarımı
gulsen sarkilari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...