Search

Türkücü Zara şarkıları türküleri Seher vakti çaldım yarin kapısını video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Türkücü Zara şarkıları türküleri Seher vakti çaldım yarin kapısını video klibi izle dinle


Seher vakti çaldım yarin kapısını şarkı sözü türkü sözleri


Seher vakti çaldım yarin kapısını
 Baktım yarin kapıları sürmeli
 Boş bulmadım otağının yapısını
 Çıka geldi bir gözleri sürmeli
 GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 Aslanım eller eller
 Kokuyor güller güller
 Ne bilsin eller eller
 Perişan haller
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 Açtırdım kapıyı girdim içeri
 Aklımı başımdan aldı o peri
 Dedim sende buldum halis cevheri
 Dedi yok yok bir mihenge sürmeli
 zara şarkıları
 Aslanım eller eller
 Kokuyor güller güller
 Ne bilsin eller eller
 Perişan haller
 video klipler türkçe pop müzik türkü dinle klip izle şarkılar sözleri
 Hep gönüller muradıdır aşığın
 Nöbeti bekleyen alır keşiğin
 Beklemeli o sultanın eşiği
 Günde yüz bin kere yüzler sürmeli
 sanatçı şarkıcı zara
 Aslanım eller eller
 Kokuyor güller güller
 Ne bilsin eller eller
 Perişan haller

 Agahı karıştırır kanı yaş ile
 Dost bulunmaz hayal ile düş ile
 Yetinmez menzile bu gidiş ile
 Hemen aşk atına binip sürmeli

 Aslanım eller eller
 Kokuyor güller güller
 Ne bilsin eller eller
 Perişan haller

 Neşet Ertaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...