Search

Gülben Ergen sandık lekesi video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Gülben Ergen sandık lekesi video klibi izle videosunu dinle


Gülben Ergen sandık lekesi şarkı sözü klip sözleri


 Ne kadar ağladım ne kadar üzüldüm
 Kalbimi sende bıraktım yalnız yürüdüm
 

 Çok uzun sürdü hatıranla barışmak
 Hasretinden sevdadan sevdaya sürüldüm
  

 A canım sende vazgeçilmez değilmişsin
 Be canım benden önce hiç sevilmemişsin
 Herkes kendi kaderini yaşar yarim
 

 Dünyadan sonra bir hayat daha olsa
 Bu mevzu ikimizi de aşar yarim
 İsyanlar çıksa aşıklar ayaklansa
 

 Benimde saçımda beyazlarım var artık
 Çeyizlerim safran sarı sandık lekesi
 

 Sabah sürgünden döndü ümitlerim
 Uyandı içimden giden sevmek hevesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...