Search

İrem Derici nabza göre şerbet video klibi ve şarkı sözü izle dinle

İrem Derici nabza göre şerbet video klibi izle dinle


İrem Derici nabza göre şerbet şarkı sözü sözleri



Ne bedduam var, ne de ahım, 
Kalmadı kimseye insafım. 
Affedemem ben bunları geç, 
Atlatırsın, yaşın daha çok genç. 

Seni herkese karşı savunuyordum, 
Yüzümü kara çıkarmaz diyordum. 
Gönül gözüyle baktığımdan, 
Gerçeği göremiyordum. 

Nabza göre şerbet falan filan, 
On lafın dokuzu yalan. 
Kim varsa sana güvenip inanan, 
İntikam için gün sayıyor. 

Ne bedduam var, ne de ahım, 
Kalmadı kimseye insafım. 
Affedemem ben bunları geç, 
Atlatırsın, yaşın daha çok genç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...