Search

Gülben Ergen sana sana video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Gülben Ergen sana sana video klibi izle videoları dinle


Gülben Ergen sana sana şarkı sözü klip sözleri


 Seni istiyorum çılgınlar gibi seni seni
 Arzularım nehir gibi,
 Yanıyor bak her yanım
 

 Baştan tırnağa kadar sırılsıklam
 Seni istiyorum
   

 Nerede olursan ol
 Sesini duyur bana
 İnan bir nefes kadar ihtiyacım var sana
 

 Nerede olursan ol
 Sesini duyur bana
 İnan bir nefes kadar ihtiyacım var sana
 Sana sana, sana sana, sana sana
 İhtiyacım var sana
 

 Nakarat

 Seni diliyorum, tanrıdan her gün seni
 Dualarım nehir gibi
 Sana akıyor canım
 Baştan tırnağa kadar sırılsıklam
 Seni istiyorum

 Nakarat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...