Search

Kibariye gücendim video klibi ve şarkı sözü






Kibariye gücendim sözleri

Şans yüzüme hiç gülmedi
Dert üstüne dert eklendi
Dost bildiğim herkes eldi
Gücendim ah gücendim
Gençlik haberleri
Paramparça ümitlerim
Yıkıldı yıkıldı hayallerim
Yere vurdu sevdiklerim
Hayata kadere gücendim
Kibariye şarkısı şarkıları video klibi klipleri şarkı sözleri
Bu dünyada düşmeye gör
Kader sende ağını ör
Gece sağır yıldızlar kör
Gücendim ah gücendim

Söz: Sedat Erdoğdu


Müzik: Sinan Özşeker


Düzenleme: İskender Paydaş




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...